Последние комментарии

Ломакіна Алла, ЗОШ ІІ-ІІІ ст. №10

В ответ на: Бірець Наталія Сергіївна

Ломакіна Алла, ЗОШ ІІ-ІІІ ст. №10 [Посетитель]
Дякую. Стаття є на мій погляд дуже актуальною.
Світлана Хортюк

В ответ на: Худа Неля Миколаївна

Світлана Хортюк [Посетитель]
Дякую за статтю. Цілком погоджуюся із думкою про те, що у школах найчастіше використовують елементи дистанційного навчання під час організації олімпіад і конкурсів. Це значить, що багато учителів спілкуються з вихованцями через мережу Internet: консультації, обмін завданнями та їх виконання, підготовка проектів та інше.
ольга олійник

В ответ на: Погрібняк Ольга Сергіївна

ольга олійник [Посетитель]
Дякую.
ольга олійник

В ответ на: Малик Тетяна Вікторівна

ольга олійник [Посетитель]
Дякую.З вашим досвідом вже знайома з попередніх виступів.
Тикул Ольга

В ответ на: Аман Ірина Семенівна

Тикул Ольга [Посетитель]
Дякую за інформацію про цікаву програму. З легкістю створила декілька уроків з хімії.
Русавська А.І.

В ответ на: Закернична Олександра Вікторівна

Русавська А.І. [Посетитель]
Олександра Вікторівна!Наснаги Вам і творчих успіхів.
Інна, вчитель ЗОШ №10

В ответ на: Демешкевич Володимир Андрійович

Інна, вчитель ЗОШ №10 [Посетитель]
Починаючи працювати в системі Google Apps Education Edition,розумієш, що цей сервіс дозволяє вчителю та учням ефективно використовувати робочий час, надає нові можливості креативним педагогам. Володимир Андрійович уміло використовує сервіси Google в своїй роботі в школі та щиро допомагає впроваджувати їх використання колегам та учням. Дякую автору за корисну та змістовну статтю та бажаю подальших успіхів!
Ірина Маранська

В ответ на: Маранська Ірина Андріївна

Ірина Маранська [Посетитель]
Щиро дякую за таку увагу та оцінку. Саме Ваша робота вселяє надію на те, що філолог і ІТ- успішна комбінація.
Антоніна Бельська

В ответ на: Лютинська Марина Олександрівна

Антоніна Бельська [Посетитель]
Матеріал цікавий та потрібний,допоможе зробити урок більш продуктивним.Бажаю успіхів!
Грач Ірина

В ответ на: Бондар Любов Миколаївна

Грач Ірина [Посетитель]
Дистанційна форма навчання - майбутня найпопулярніша форма навчання. Дізналась нові та цікаві факти стосовно проблеми контролю та оцінювання у дистанційному навчанні.

 
Котляренко Наталія

В ответ на: Маранська Ірина Андріївна

Котляренко Наталія [Посетитель]
Дякую Ірині Андріївні за актуальну статтю. Повністю згодна, що організація роботи щодо створення єдиного інформаційного простору зараз на часі, вона дає нові орієнтири в роботі й нові можливості.
Катя Ковальська

В ответ на: Ярова Віта Вікторівна

Катя Ковальська [Посетитель]
Стаття розкриває реалії сучасного навчання, без використання новітніх Інтернет ресурсів зацікавити важко. Обов'язково скористаюсь можливостями Prometheuse Prometheus.
Пахолівецька Марцеліна

В ответ на: Крамаренко Оксана Олексіївна

Пахолівецька Марцеліна [Посетитель]
Стаття заслуговує на увагу. Адже автор не тільки ділиться досвідом використання електоронних освітніх ресурсів у навчанні молодших школярів, але й пропонує свої власні комп'ютерні програми навчального призначення, які підвищують якість знань учнів. Дані тренажери викликають інтерес у дітей до навчання, дають можливість вчителеві враховувати їх вікові та індивідуальні особливості, реалізувати принципи доступності, зв'язку теорії з практикою.
Шановна Оксано Олексіївно! Дякую за професіоналізм та творчий підхід до здійснення навчально-виховного процесу.
Крамаренко Оксана Олексіївна КЗНВО №32 м.Кіровоград

В ответ на: Крамаренко Оксана Олексіївна

Крамаренко Оксана Олексіївна КЗНВО №32 м.Кіровоград [Посетитель]
Дякую всім друзям, колегам за позитивні відгуки про мою роботу. Ми з вами - люди творчі, робимо одну велику спільну справу. Сучасний педагог не може стояти осторонь усіх нововведень та перетворень, які відбуваються сьогодні в рсвіті та суспільстві. Ваша висока оцінка моєї праці являється для мене ще одним поштовхом до творчості та пошуку нових ідей.
Татьяна Вдовиченко

В ответ на: Крамаренко Оксана Олексіївна

Татьяна Вдовиченко [Посетитель]
В статті розглядається використання СУЧАСНИХ ЕЛЕКТРОННИХ ОСВІТНІХ РЕСУРСІВ З МЕТОЮ АКТИВІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ, які дають можливість покращити якість засвоєння та відтворення матеріалу. Учитель при цьому може не тільки навчити учнів, а й зацікавити їх, стимулювати пізнавальну діяльність та прагнення самостійно вивчати науки. Міняється час, змінюються діти і водночас навчальне середовище. Сучасні діти ростуть і розвиваються у час широкого використання комп’ютерних технологій. Як і чим зацікавити учнів молодшого шкільного віку, щоб навчання було цікавим, щоб на урок хотілось йти, а з уроку – ні це і є основна мета діяльності вчителя. Дякуємо вам Оксана Олексіївна за глибокий підхід висвітлення сучасної проблеми навчання.
Олена Кузьменко

В ответ на: Розумець Олена Степанівна

Олена Кузьменко [Посетитель]
Чітко, коротко, лаконічно. Дякую за змістовну статтю! Бажаю творчого натхнення.
Олена Кузьменко

В ответ на: Кузьменко Олена Вікторівна

Олена Кузьменко [Посетитель]
Дякую! Дійсно, працювати із сервісом LearningApps.org - досить вдячна справа - сприяє розвиткові компенсаторних механізмів у дітей з психофізичними вадами.
Ірина Аман

В ответ на: Аман Ірина Семенівна

Ірина Аман [Посетитель]
Дякую, Маринко! Більш детальний опис (з усіма кнопками) на блозі: https://blog-amanis.blogspot.com/p/blog-page_3412.html
Творчої відпустки! ;)
Вікторія Бузько

В ответ на: Бузько Вікторія Леонідівна

Вікторія Бузько [Посетитель]
Щиро дякую, шановні колеги, за Вашу увагу до обраної мною тематики!Сподіваюсь, що систематичне застосування навчальних веб-квестів стимулює інтерес учнів до фізики.
Вікторія Бузько

В ответ на: Скрипка Ганна Володимирівна

Вікторія Бузько [Посетитель]
Ганно Володимирівно, дякую за надзвичайно чіткий алгоритм підвищення професійної майстерності за допомогою дистанційною навчання!Бажаю Вам талановитих слухачів!
Гресько Аліна Олександрівна

В ответ на: Таровик Ольга Іванівна

Гресько Аліна Олександрівна [Посетитель]
Шановна Ольго Іванівно! Погоджуюся з вами, що дистанційна освіта – це нова форма освіти для учнів і викладачів України, тому важливо дослідити переваги і недоліки цієї системи та знайти шляхи подолання певних проблем. Цікаво було ознайомитися з досвідом роботи по використанню Вами елементів дистанційного навчання. У Вас завжди є чому повчитися. Дякую Вам!
Сергій Мемрук

В ответ на: Макаренко Ірина Анатоліївна

Сергій Мемрук [Посетитель]
Дякую за інформацію про МанЛаб.Для досліження (покадровий перегляд) швикоплинних процесів потрібен якісний відеоматеріал. Даний ресурс вирішує цю проблему.
Віктор Устенко

В ответ на: Мемрук Сергій Анатолійович

Віктор Устенко [Посетитель]
Дослідження руху тіл вимагає використання якісного відеоматеріалу.Які
є спсоби його отримання? Які його характеристики?
Олена Кузьменко

В ответ на: Павленко Ольга Володимирівна

Олена Кузьменко [Посетитель]
Досить цікава інформація. Дякую!
Наталія Романич

В ответ на: Романич Наталія Василівна

Наталія Романич [Посетитель]
Усім дякую!!!
Марина Лютинська

В ответ на: Литвиненко Ольга Валентинівна

Марина Лютинська [Посетитель]
Дякую, Ольго Валентинівно, за змістовну статтю з якої дізналась про сучасні технології дистанційного навчання. Успіхів Вам та натхнення!
Марина Лютинська

В ответ на: Аман Ірина Семенівна

Марина Лютинська [Посетитель]
Велике спасибі, Ірино Семенівно, за змістовну статтю з покроковою інструкцією, обо'язково використаю у власній роботі. Успіхів Вам та натхнення!:)
Марина Лютинська

В ответ на: Скрипка Ганна Володимирівна

Марина Лютинська [Посетитель]
Дякую, Ганно Володимирівно, за цінні поради щодо підготовки до навчання за очно-дистанційною формою, багато чого взяла собі на замітку.Очікую нових цікавих курсів та тренінгів. Успіхів Вам та натхнення!
Марина Лютинська

В ответ на: Аман Ірина Семенівна, Кондратьєва Ольга Валентинівна

Марина Лютинська [Посетитель]
Знайома з блогами та ресурсами створеними в рамках Вашої творчої групи,у Вас є чого повчитися, успіхів Вам та натхнення, нових творчих задумів!
Олена Калашник

В ответ на: Олійник Тамара Михайлівна

Олена Калашник [Посетитель]
Аналіз можливостей використання дистанційних технологій навчання у школі

Позитивний вплив

індивідуальний темп навчання, зручний час та місце, відсутність необхідності відвідувати школу;
інтерес до предмета, банк електронних уроків, корисних посилань;
можливість створення індивідуальної траєкторії навчання, вибір навчальних ресурсів, можливість багаторазового повернення до змісту;
можливість об’єднання з учнями і вчителями з різних куточків України та світу: міжнародні проекти, конференції;
використання ІКТ для розвитку дитини;
економія часу на проїзд, самостійне планування часу та розкладу занять, а можливо і переліку предметів;
можливість вибору іншого вчителя, курсу;
навчання за допомогою різних гаджетів та різноманітної техніки (планшет, ноутбук, мобільних телефон);
розробка електронних освітніх ресурсів під контролем науковців;
гнучкі за часом і формами консультації;
можливість автоматизованого контролю, оцінювання, діагностики проблем засвоєння змісту;
формування та закріплення навичок самостійної роботи у учнів;
розвиток критичного мислення, самореалізації у дітей;
використання провідних освітніх технологій; отримання нових навичок роботи з інформацією;
вимога часу, розвиток інформаційного суспільства в Україні;
формування іміджу школи; партнерство учнів, вчителів, батьків;
можливість використання у «проблемні» періоди (карантин, лікарняний тощо);
ефективна координація діяльності вчителів та оперативне поширення різноманітних повідомлень;
унормування отримання атестату при навчанні за дистанційною формою;
досвід використання безкоштовних міжнародних проектів і програм;
наявність сканованих підручників, електронних засобів навчального призначення;
прийняття Положення про дистанційну форму навчання;
отримання освіти особами з обмеженими можливостями, різними фізичними та розумовими здібностями, майновим та соціальним статусом;
залучення до навчання всіх бажаючих; прозорість у навчанні;
взаємодія та співпраця, демократичний зв’язок «вчитель – учень», «школа – батьки»;
постійне зростання рівня ІКТ-компетентності членів суспільства.

Негативний вплив
відсутність спілкування для заохочення;
необхідність збільшення контролю зі сторони батьків;
домашня атмосфера не завжди сприяє ефективному навчанню та запам’ятовуванню;
невміння навчатися самостійно, без постійної підтримки та стимулювання з боку вчителя;
відсутність мотивації вчителів до створення електронних освітніх ресурсів;
відсутність вимог до змісту дистанційних курсів і навчально-методичного забезпечення;
відсутність методик тьютерства у дистанційному навчанні;
необхідний рівень кваліфікації у вчителів (методика створення електронних навчальних курсів, ІКТ-компетентність);
необхідність постійного навчання ІКТ всіх учасників навчального процесу;
складність побудови електронного уроку з урахуванням індивідуальних потреб і особливостей учнів;
доступ до комп’ютерної техніки в школі та наявність її дома;
опанування роботи з дистанційною платформою;
низька пропускна спроможність мережі під час навчальних чи екзаменаційних телеконференцій;
затрати на програмне і апаратне забезпечення;
наявність широкосмугового доступу, достатньої швидкості зв’язку, необхідних сервісів, мобільних пристроїв, що забезпечують відсутність обмежень у часі й просторі;
відсутність можливості негайного практичного застосування отриманих знань із наступним обговоренням питань, що виникли, з викладачем і роз’яснення ситуації на конкретних прикладах;
організація безкоштовної експертизи е-контенту;
перевантаження дитини;
збільшення навантаження на вчителів;
«старіння» комп’ютерної техніки, наявної в закладі;
недостатність досвідчених викладачів, здатних працювати з новітніми технологіями дистанційного навчання;
недостатність очного спілкування;
ідентифікація дистанційних учнів;
оцінювання творчих завдань;
відсутність нормативної бази щодо оплати праці вчителів;
відсутність єдиних науково-обгрунтованих рекомендацій зі створення уроків для дистанційного навчання;
залежність якості навчання від матеріально-технічного забезпечення навчального закладу

Література
І.Воротнікова. Інформаційно-освітнє середовище для реалізації різних форм навчання в сучасній школі. /Науково-методичний журнал «Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах, №6, 2014
Ірина Аман

В ответ на: Аман Ірина Семенівна

Ірина Аман [Посетитель]
Натхнення, Вам, пані Ірино! Цікавих розробок!
Самбір Марія Михайлівна

В ответ на: Розумець Олена Степанівна

Самбір Марія Михайлівна [Посетитель]
Безперечно, Олено Степанівно, Ваша робота є актуальною для вчителів-словесників. Ви чітко розкрили нові методи і прийоми використання інформаційних технологій на своїх уроках. Зокрема, я використовую інтерактивні ігри, які допомагають випускникам у підготовці до ЗНО.
Бажаю Вам творчих злетів, запровадження інших новітніх технологій на уроках мови та літератури.
Вікторія Бузько

В ответ на: Безкоровайний Юрій Олександрович

Вікторія Бузько [Посетитель]
Цікавий матеріал і корисний програмний продукт. Цікаво було б пройти запропонований Вами курс.
Вікторія Бузько

В ответ на: Погрібняк Ольга Сергіївна

Вікторія Бузько [Посетитель]
Досить детально описано використання ресурсуя quizlet.com, який є цікавим сервісом для організації освітньої та ігрової діяльності під час вивчення фізики. Даний сервіс доцільно використовувати не лише під час уроків фізики, але й під час організації дистанційного навчання для учнів чи проектної діяльності.
Наталія Луньова

В ответ на: Шинковенко Марина Анатоліївна

Наталія Луньова [Посетитель]
Погоджуюсь із кожною думкою, підтримую автора. Для сучасних дітей Інтернет - давно знайоме середовище. Нам, педагогам, потрібно просто скерувати їхню увагу та вміння на зацікавлення предметом. І не лише іноземної мови)). Беру на замітку!
Олена Розумець

В ответ на: Галіба Олена Анатоліївна

Олена Розумець [Посетитель]
Робота автора статті заслуговує на повагу та наслідування. Створення спільного з учнями веб-квесту - форма роботи безперечно цікава та корисна. Власний блог вчителя розширює межу освітнього середовища, дає змогу проаналізувати власний досвід та необмежені можливості до самовдосконалення. На Вас потрібно рівнятися. Успіхів, творчого натхнення, Олено Анатоліївно!
Олена Розумець

В ответ на: Маранська Ірина Андріївна

Олена Розумець [Посетитель]
Енергійна, заряджена на позитив стаття! Дивлячись на Вашу роботу, вкотре переконуюсь в тому, що наших вчителів немає нічого неможливого. Сайт творчого товариства філологів не просто вимога часу, а справжня знахідка для словесника. Щиро вдячна Вам, Ірино Андріївно, за те, що не втомлюєтеся в пошуках нового.
Тетяна Гойда

В ответ на: Худа Неля Миколаївна

Тетяна Гойда [Посетитель]
Дякую за статтю.
Дійсно, хочеться, щоб батьки й учні залюбки приєднувались до дистанційного навчання. Адже варто один раз спробувати - і відчуття великих можливостей користувача не полишать.
Бажаю успіхів.
Тетяна Гойда

В ответ на: Мацієвський Юрій Станіславович

Тетяна Гойда [Посетитель]
Дякую за цікаву статтю.
Людина завжди чомусь вчиться. Але сьогодні це потрібно робити дуже швидко.І, дійсно, найдоступнішою формою навчання - самоосвіти -є дистанційне.
Звичайно, не всі переферійні школи мають швидкісний якісний інтернет, щоб легко працювати в системі "вчитель- учень", але це колег не зупиняє -вони мусять розвиватись і натхненно працюють. Бажаю успіхів!
Олена Розумець

В ответ на: Скрипка Ганна Володимирівна

Олена Розумець [Посетитель]
Як і практичні заняття, Ваша стаття цікава і корисна. Обов’язково скористаюся сама та буду рекомендувати колегам запропоновані дистанційні курси підвищення професійної майстерності.
Тетяна Гойда

В ответ на: Орел Ірина Станіславівна

Тетяна Гойда [Посетитель]
Щиро дякую за статтю.Дійсно,досить багатогранний електронний освітній ресурс. Варто кожному ним користуватись!
Бажаю успіхів.
Тетяна Гойда

В ответ на: Мемрук Сергій Анатолійович

Тетяна Гойда [Посетитель]
Дякую за статтю. Звичайно, уроки фізики, як і інші предмети з використанням комп’ютерних технологій стають змістовнішими й цікавішими для дітей. Адже, завдання вчителя, насамперед, зацікавити кожного учня.
Творчих успіхів!
Тетяна Гойда

В ответ на: Заянчуковська Оксана Сергіївна

Тетяна Гойда [Посетитель]
Щиро дякую за статтю. Дійсно з настанням інтернет-ери людина отримала глобальні моливості. А особливо вчитель, який хоче навчити, і учень, який хоче знати. Гріх цим не скористатись.
Бажаю творчих успіхів!
Тетяна Дубок

В ответ на: Оцабрик Оксана Миколаївна

Тетяна Дубок [Посетитель]
Дякую за цікаву статтю.Цей освітній інтернет-ресурс вже з позитивної сторони зарекомендував себе як серед вчителів,так і серед учнів,так як є простим в освоєнні,доступним та насиченим щодо зібраної інформації, тож опановуймо нові засоби підвищення ефективності уроку, не зупиняючись на досягнутому! Успіхів!
Тетяна Гойда

В ответ на: Розумець Олена Степанівна

Тетяна Гойда [Посетитель]
Олено Степанівно!Знаю, що таку роботу на своїх уроках використовуєте давно - бачила,як колега та як мати ваших учениць. Зацікавлені кінцевим результатом та великими можливостям інтернет - ресурсу, учні прагнуть творити власні шедеври. Добре пам’ятаю електронні презентації доньки "Складні речення в поезії К.Лесьєва -Леся", "Життєвий і творчий шлях М.П.Годованця"та інші. Своїм новим сучасним поглядом і невпинною працею ви спонукаєте своїх учнів до творчості, даєте їм можливість відчути себе успішним, ровиватися та відшукувати щось нове у всім знайомому.
Бажаю, щоб когорта творчих колег збільшувалась!
Вам щиро зичу натхнення, яскравих подій,що надихатимуть до нових звершень!
Тетяна

В ответ на: Ахмедова Юлія Нодіржонівна

Тетяна [Посетитель]
Дякую за цікаву та актуальну статтю.Використання сучасних електронних ресурсів дійсно урізноманітнює урок, робить його цікавим як для вчителя, так і для учнів.Саме представлені ресурси є найбільш доступними для розуміння з боку учнів і сприятливими для їх самостійної роботи.Бажаю успіхів і творчої наснаги!
Олена Розумець

В ответ на: Кузьменко Олена Вікторівна

Олена Розумець [Посетитель]
Дуже цікава стаття. Також використовую даний онлайновий ресурс і була вражена тим, як Ви застосовуєте його в роботі з дітьми з особливими потребами. Інтерактивні ігри цікаві та різноманітні, а спеціаліст може зробити їх ще й індивідуальними. Щиро бажаю успіху.
Олена Розумець

В ответ на: Заянчуковська Оксана Сергіївна

Олена Розумець [Посетитель]
Не можна не погодитися з тим, електронні освітні ресурси дійсно дають вчителю змогу працювати з величезним фактичним матеріалом. Адже перш ніж щось рекомендувати учням педагог і сам володіти сучасними технологіями. Успіхів Вам у роботі.
Ірина Маранська

В ответ на: Бойко Людмила Борисівна

Ірина Маранська [Посетитель]
Людмило Борисівно, надзвичайно приємно спостерігати за вашим нестримним рухом уперед. Не можу не помітити, що використання надбудов Microsoft посіло чільне місце у вашому арсеналі педагогічних знахідок. Уважно переглянула створені вами матеріали. Цікавий урок. Продовжуйте творить.
Ірина Маранська

В ответ на: Ковальська Катерина Вікторівна

Ірина Маранська [Посетитель]
Цікава добірка сервісів. Padlet, Learning, Apps Studystack теж використовую. JotForm спробую. Впевнена, що запропоновані інформаційні ресурси сприяють формуванню інформаційної компетентності учнів. Дякую.
Март 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 << <   > >>
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Поиск


Powered by b2evolution