Последние комментарии

Оксана Курлова

В ответ на: Юлія Стась

Оксана Курлова [Посетитель]
Дякую, Юліє Миколаївно, за статтю. Знаю Ваш потенціал і можливості, тому додам, що перелічені сервіси, це не весь запас Вашої кропіткої, небайдужої праці. Успіхів у подальших звершеннях!
Оксана Курлова

В ответ на: Гореленко Інна Леонідівна

Оксана Курлова [Посетитель]
Дякую, Інно Леонідівно! Деякі ресурси ми з Вами на ШМО розглядали, а деякі залишили на наступний навчальний рік! Дякую за ідеї й за сумлінну роботу. На Ваших уроках діти завжди знають, що і для чого вони роблять. І це є основним стимулом. Успіху!
Оксана Курлова

В ответ на: Ольга Литвиненко

Оксана Курлова [Посетитель]
Дякую, Ольго Валентинівно! Як завжди доступно, актуально, мотиваційно! Спробуємо!
Олена Калашник

В ответ на: Лютинська Марина

Олена Калашник [Посетитель]
Все геніальне - просте. Обов'язково використаю Вашу ідею про QR-квести, пані Марино, на предметному тижні.
Олена Калашник

В ответ на: Тамара Олійник

Олена Калашник [Посетитель]
Дійсно, колеги, можливості електронних освітніх ресурсів настільки широкі та глибокі, що в них геть просто потонути в першу чергу вчителю, який все шукає і шукає, вдосконалює і вдосконалюється. Але проблема, звичайно, цікава і актуальна.
Олена Калашник

В ответ на: Марцеліна Пахолівецька

Олена Калашник [Посетитель]
Да-а-а, були часи, шановна Марцеліна Володимирівна, коли ми на конференції їздили в Кіровоград за 100-200 км, затрачаючи 2-3 години лише на переїзд в одну сторону. Інтернет-конференції, як і скайп-наради та т.п. - це очевидні переваги комунікаційних технологій при організації методичної роботи з педагогами.
Марина Лютинська

В ответ на: Вікторія Касьяненко

Марина Лютинська [Посетитель]
Велике спасибі, Вікторіє Олександрівно, за цінну статтю, яка висвітлила ваші практичні напрацювання та дала нам можливість віртуально побувати у вас на уроках. У своїй роботі теж практикую використання сервісу Prezi, мені особисто він дуже подобається тим, що розробники не зупиняються на досягнутому, а здійснюють постійне оновлення функціональних можливостей ресурсу. Останнє оновлення ресурсу дало можливість створувати 3D background, використати кілька фонів для однієї презентації одночасно - це,дійсно, ще більше підсилює 3D ефект. Велике Вам спасибі, успіхів, наснаги, сил для реалізації творчих задумів, нехай щастить:)))
Олена Калашник

В ответ на: Ганна Скрипка

Олена Калашник [Посетитель]
На більшості уроків я використовую редактор тестів MyTestX (це надійніше на уроці - а раптом не стане з'єднання з Інтернетом), але якщо є можливість працюємо у learningapps.org, studystack.com, вправи Міксіке, а testorium.net мене не пропустив як вчителя, master-test.net - не має великих можливостей для математичних знаків і символів (?)
Дякую за статтю - є що опрацьовувати.
Марина Лютинська

В ответ на: Лютинська Марина

Марина Лютинська [Посетитель]
Дякую за коментарі, шановні колеги, велике спасибі за схвальні відгуки, радію тому, що даний матеріал для вас був цінним.
Марина Лютинська

В ответ на: Ольга Литвиненко

Марина Лютинська [Посетитель]
Велике спасибі, Ольго Валентинівно, за змістовний виступ щодо роботи з освітньою платформою Moodle, а особлива подяка за чітке роз'яснення щодо функціональних можливостей тьютора, адже для мене, як учителя-практика, це дійсно нова роль, адже від правильності побудови дистанційного курсу та роботи тьютора залежать успіхи у навчанні учнів, а це найголовніше. Успіхів Вам, наснаги, творчості та нових цікавих ідей, нехай щастить:)))
Олена Калашник

В ответ на: Ольга Литвиненко

Олена Калашник [Посетитель]
Користуючись нагодою, хочу подякувати Ользі Валентинівні та всім педагогам КОІППО, причетним до організації дистанційних трененгів: чітко, конкретно, доступно, результативно - дійсно сприяє самоосвіті педагогів.
До речі, шукала на літо подібні тренінги на сайтах інших ОІППО (Київ, Дніпро, Чернігів, Львів та деякі інші) - не знайшла (або може так шукала?)
Олена Калашник

В ответ на: Ірина Банул

Олена Калашник [Посетитель]
Дякую, пані Ірино, за цікавий матеріал. Чи правильно я зрозуміла, що Classroom – пакет сервісів, доступних ТІЛЬКИ навчальним закладам, що приєднались до Google Apps for Education?
Наталія Кузнєцова

В ответ на: Вікторія Касьяненко

Наталія Кузнєцова [Посетитель]
Дякую за змістовну, повчальну статтю. Дійсно ефективне використання сервісу Prezi на уроках дозволяє спрямувати форми та методи роботи з учнями у русло творчості, креативності, новаторської діяльності і професійної самоактуалізації. Бажаю, Вам творчих успіхів!
Олена Калашник

В ответ на: Федоришина Марина

Олена Калашник [Посетитель]
Дійсно, пані Марино, для здійснення (не організації, а саме втілення у життя з передбаченими результатами) дистанційного навчання потрібно і новітні технічні засоби, і фахівці. Але дуже важливим фактором є бажання, мотивація, самоосвітні уміння і т.ін., тобто відповідні компетентності учнів, студентів, для кого це все організовується. А їх, мабуть, потрібно починати формувати до ДН. Якщо учні будуть готові - вчитель, як винахідник, творець, організатор все організує.
Марина Лютинська

В ответ на: Ганна Скрипка

Марина Лютинська [Посетитель]
Дякую, Ганно Володимирівно, за цікаву та дуже цінну статтю. З усіма із перелічених сервісів вже працювала, як на уроках так і в позаурочній діяльності, дійсно вони допомогають учителю ефективно провести оцінювання на різних етапах уроку, чи зайняття гуртка не просто формально, а цікаво та ефективно. Також використовую сервіс EasyTestMaker https://www.easytestmaker.com/ та Proprofs https://www.proprofs.com/, де можна з легкістю створити тестування та цікаві завдання різного рівня складності. Успіхів Вам, наснаги та творчого натхнення:)))

Олена Калашник

В ответ на: Наталія Грязнова

Олена Калашник [Посетитель]
Дякую, пані Наталіє, за приклади цікавих веб-квестів. Думаю, Ваші учні із задоволенням взяли участь у них. Ви запрошували до участі лише своїх учнів? Якщо можна, на наступний раз запросіть і нас.
Щодо веб-квестів як форми дистанційного навчання - думаю, що така ігрова форма для дітей основної школи є доступною і цікавою. А якщо по закінченні гри ще й приз ...
Олена Калашник

В ответ на: Галина Маргарид

Олена Калашник [Посетитель]
У 2014 році у журналі «Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах, №6 була стаття І.Воротнікової "Інформаційно-освітнє середовище для реалізації різних форм навчання в сучасній школі", у якій зроблений досконалий аналіз можливостей використання дистанційних технологій навчання у школі
Позитивний вплив
індивідуальний темп навчання, зручний час та місце, відсутність необхідності відвідувати школу;
інтерес до предмета, банк електронних уроків, корисних посилань;
можливість створення індивідуальної траєкторії навчання, вибір навчальних ресурсів, можливість багаторазового повернення до змісту;
можливість об’єднання з учнями і вчителями з різних куточків України та світу: міжнародні проекти, конференції;
використання ІКТ для розвитку дитини;
економія часу на проїзд, самостійне планування часу та розкладу занять, а можливо і переліку предметів;
можливість вибору іншого вчителя, курсу;
навчання за допомогою різних гаджетів та різноманітної техніки (планшет, ноутбук, мобільних телефон);
розробка електронних освітніх ресурсів під контролем науковців;
гнучкі за часом і формами консультації;
можливість автоматизованого контролю, оцінювання, діагностики проблем засвоєння змісту;
формування та закріплення навичок самостійної роботи у учнів;
розвиток критичного мислення, самореалізації у дітей;
використання провідних освітніх технологій; отримання нових навичок роботи з інформацією;
вимога часу, розвиток інформаційного суспільства в Україні;
формування іміджу школи; партнерство учнів, вчителів, батьків;
можливість використання у «проблемні» періоди (карантин, лікарняний тощо);
ефективна координація діяльності вчителів та оперативне поширення різноманітних повідомлень;
унормування отримання атестату при навчанні за дистанційною формою;
досвід використання безкоштовних міжнародних проектів і програм;
наявність сканованих підручників, електронних засобів навчального призначення;
прийняття Положення про дистанційну форму навчання;
отримання освіти особами з обмеженими можливостями, різними фізичними та розумовими здібностями, майновим та соціальним статусом;
залучення до навчання всіх бажаючих; прозорість у навчанні;
взаємодія та співпраця, демократичний зв’язок «вчитель – учень», «школа – батьки»;
постійне зростання рівня ІКТ-компетентності членів суспільства.

Негативний вплив
відсутність спілкування для заохочення;
необхідність збільшення контролю зі сторони батьків;
домашня атмосфера не завжди сприяє ефективному навчанню та запам’ятовуванню;
невміння навчатися самостійно, без постійної підтримки та стимулювання з боку вчителя;
відсутність мотивації вчителів до створення електронних освітніх ресурсів;
відсутність вимог до змісту дистанційних курсів і навчально-методичного забезпечення;
відсутність методик тьютерства у дистанційному навчанні;
необхідний рівень кваліфікації у вчителів (методика створення електронних навчальних курсів, ІКТ-компетентність);
необхідність постійного навчання ІКТ всіх учасників навчального процесу;
складність побудови електронного уроку з урахуванням індивідуальних потреб і особливостей учнів;
доступ до комп’ютерної техніки в школі та наявність її дома;
опанування роботи з дистанційною платформою;
низька пропускна спроможність мережі під час навчальних чи екзаменаційних телеконференцій;
затрати на програмне і апаратне забезпечення;
наявність широкосмугового доступу, достатньої швидкості зв’язку, необхідних сервісів, мобільних пристроїв, що забезпечують відсутність обмежень у часі й просторі;
відсутність можливості негайного практичного застосування отриманих знань із наступним обговоренням питань, що виникли, з викладачем і роз’яснення ситуації на конкретних прикладах;
організація безкоштовної експертизи е-контенту;
перевантаження дитини;
збільшення навантаження на вчителів;
«старіння» комп’ютерної техніки, наявної в закладі;
недостатність досвідчених викладачів, здатних працювати з новітніми технологіями дистанційного навчання;
недостатність очного спілкування;
ідентифікація дистанційних учнів;
оцінювання творчих завдань;
відсутність нормативної бази щодо оплати праці вчителів;
відсутність єдиних науково-обгрунтованих рекомендацій зі створення уроків для дистанційного навчання;
залежність якості навчання від матеріально-технічного забезпечення навчального закладу

Як бачимо кількість "за" і "проти" майже однакова і з того часу мало що змінилось. Сподіваюсь: обирати НАМ.
Хомко Олена Петрівна

В ответ на: Ірина Банул

Хомко Олена Петрівна [Посетитель]
Дякую Вам, Ірино, за змістовну статтю. Погоджуюся з думкою про зручність даного сервісу для роботи вчителя та учнів.Ваша стаття буде корисною для вчителів, які зацікавилися хмарними технологіями та не бояться нового, творчо ставляться до своєї роботи.Ще раз дякую!
Олена Калашник

В ответ на: Оксана Курлова

Олена Калашник [Посетитель]
Дякую, пані оксано, за доступ до конкретних прикладів організації дистанційного навчання. Відчувається Ваша небайдужість до методичної роботи та розуміння освітніх інновацій. Сподіваюсь, що запропоновані Вами ресурси старшокласники використали з цікавістю та користю.
Тетяна Корж

В ответ на: Даниленко Наталія

Тетяна Корж [Посетитель]
Впровадження ІКТ на уроках в початковій школі - це необхідність, а не привілея.Учні пізнають навколишній світ за допомогою всіх органів почуттів. Проте, основними каналами отримання інформації є зорові аналізатори.
Система “вухо-мозок” пропускає за секунду 50 одиниць інформації, а система “око-мозок” – 500. Тому невипадково, що 90 відсотків всієї інформації учні отримують за допомогою зору, а 10 відсотків за допомогою слуху. “Краще один раз побачити, ніж 100 разів почути” - так говорить досить актуальне прислів’я.
Велика подяка автору статті, Наталії Валеріївні, за розкриття важливої теми сьогодення у сучасній школі.
Тетяна Тканова НВК "Кіровоградський колегіум"

В ответ на: Вікторія Касьяненко

Тетяна Тканова НВК "Кіровоградський колегіум" [Посетитель]
Дійсно цікава та актуальна тема. Презентації в Prezi справді набагато цікавіші, ніж в PowerPoint. В них можна використовувати відео-фрагменти. Так,мова - англійська, але розібратись нескладно. Добре, що можна використовувати і при відсутності інтернет-зв"язку. Щоправда, створювати потрібно тільки маючи підключення до мережі internet. Дякую за цікавий, змістовний матеріал та досвід.
Повшебна Iрина

В ответ на: Даниленко Наталія

Повшебна Iрина [Посетитель]
Дякую Наталii Валерiiвнi за цiкаву статтю та роздiляю думки з приводу ролi вчителя у навчальному процесi.А електроннi ресурси і творчість учителя урізноманітнюють навчання,роблять його цікавим для учнів.
Мельник Т.О.

В ответ на: Даниленко Наталія

Мельник Т.О. [Посетитель]
Дякую за змістовний матеріал,що розкриває широкий спектр використання електронних освітніх ресурсів на уроках в початковій школі.Хочеться відзначити, що автор статті системно і продумано використовує описані інновації, наводить найбільш оптимальні способи їх застосування в навчально - виховному процесі з досвіду роботи.Бажаю Наталії Валеріївні творчих злетів і натхнення!
Дрозд В. П.

В ответ на: Поправко Оксана

Дрозд В. П. [Посетитель]
Стаття актуальна. Як вчитель початкових класів, застосовую на уроках природознавства освітні технології: комп'ютер, інтернет. Дітям подобається перегляд презентацій, відеороликів. Це робить уроки цікавими і різноманітними. Автору статті успіхів у подальшій педагогічній діяльності.
Повшебна Iрина

В ответ на: Боковня Яна

Повшебна Iрина [Посетитель]
Стаття заслуговує на увагу:актуальна,корисна,цiкава.Дякую.
Олена Калашник

В ответ на: Стрілець Людмила

Олена Калашник [Посетитель]
Компетентнісний підхід - вимога сучасної освіти. Розгляд даного питання завжди є актуальним. Зрозуміло, що STEM-освіта також спрямована на формування компетентностей, і не лише математичних. Чи не можна було б ознайомитись з уроком-турніром з математики в 6 класі з теми «Пропорція. Властивість пропорції», про який згадується в анотації даної статті.
Дякую!
Олена Калашник

В ответ на: Лук’янцева Олена

Олена Калашник [Посетитель]
STEM-освіта не є новою, вона дійсно є "відродженням кращих традицій вітчизняної інженерної школи та має на меті підняття на більш високий рівень організації науково-технічної творчості дітей та молоді".
Абсолютно погоджуюсь з автором щодо заходів, які потрібно проводити для дітей - збільшити кількість інноваційних майданчиків для організації розвивального дозвілля дітей та підлітків. Треба зазначити, що діти міст мають більше шансів відвідати такі заходи як День мейкера (м.Кропивницький, НВО №6), Vesna-Soft (м.Кропивницький). Ми спостерігали за активністю дітей та ЇХ БАТЬКІВ на Фестивалі STEM-освіти (м.Київ, 27.05.2017), фестивалях Робототехніки, Kyiv Maker Faire та ін.
Окрему увагі потрібно приділити заходам для педагогів, бо, виходячи з кількості дописів у цій секції, можна зробити висновок про обізнаність наших колег з даним напрямом освіти. І знову ж таки: більшість шкіл, які можуть поділитись досвідом, знаходяться де? У містах, де є підприємства, наукові лабораторії, де батьки на таких заходах технологій, винахідливості та креативності не питають про вартість міні-лабораторії або конструктора, а цікавляться, де можна придбати, де такий гурток діє.
Прикро за дітей з сільської місцевості. Рівень дослідів з пластиковою посудою не замінить ті можливості роботи з дітьми, з якими нас знайомили науковці-техніки, хіміки на науково-практичному семінарі "Марафон STEM-уроків".
Ще один вихід із скрутного матеріально-ТЕХНІЧНОГО забезпечення навчально-виховного процесу - віртуальні лабораторії. А чи багато ви знаєте водіїв, які навчились керувати автомобілем лише завдяки симулятору?
Організація системи науково-технічної освіти для дітей не має залишитись лише рівні інформаційної роботи та оволодіння комунікаційними технологіями.
Світлана Кріпака

В ответ на: Ганна Скрипка

Світлана Кріпака [Посетитель]
Шановна Ганно Володимирівно, дякую Вам за статтю. Для більшості учителів питання оцінювання діяльності учнів залишається відкритим. А, як Ви радите, використання онлайнових сервісів не лише зекономить час, а й зробить цей процес цікавим для учнів.
Особлива вдячність Вам за поради до конкурсу, все, що говорили - прогодилрся. Ще раз дякую за Вашу працю!!!
Світлана Кріпака

В ответ на: Ольга Литвиненко

Світлана Кріпака [Посетитель]
Ольго Валентинівно, дякую за презентацію і детальне пояснення основних термінів. Дійсно, дистанційне навчання сприяє підвищенню професійного рівня вчителя, можливості використання різних сервісів в роботі, створенню навчальних матеріалів.
Вікторія Касьяненко, завідувач Гайворонського РМК

В ответ на: Лютинська Марина

Вікторія Касьяненко, завідувач Гайворонського РМК [Посетитель]
В статті розкрито актуальне питання щодо використання QR-кодів. Цікава ідея використовувати коди на інформаційних стендах в школі, присвяченим, наприклад, проведенню тематичних тижнів. Думаю, що учням буде цікаво дізнатися, що ж там вчитель зашифрував!!!
Дякую за змістовну статтю!
Саприга А.М.

В ответ на: Поправко Оксана

Саприга А.М. [Посетитель]
Використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на уроках і в позаурочній діяльності - це не данина моді, а необхідність, що дозволяє учням і вчителю ефективніше вирішувати поставлені перед ними завдання. Дякую автору статті за власний досвід.
Бабич Оксана

В ответ на: Боковня Яна

Бабич Оксана [Посетитель]
Питання,яке розкриває Яна Сергіївна досить є актуальним і цікавим.Уроки природознавства досить цікаві,а завдяки використанню методів проектів і електроних ресурсів вони є насиченими.Дякую автору за змістовну інформацію.
Анна Полоз

В ответ на: Лук’янцева Олена

Анна Полоз [Посетитель]
STEAM-освіта справді нове поняття для української школи. У статті розкрито теоретичні засади STEAM-освіти. І справді, якщо ми хочемо виховувати творчу і конкурентноспроможну молодь, то без інновацій не обійтися. І тут роботу вчителю слід починати з себе. Дякую автору за цікаву статтю.
Анна Поллз

В ответ на: Даниленко Наталія

Анна Поллз [Посетитель]
Погоджуюсь з автором статті, що інтерес дітей до навчання одразу зростає, як тільки вони бачать перед собою монітор. Все, що з'являється на екрані в рази цікавіше і зрозуміліше, ніж будь-яке пояснення. Крім цього, електронні ресурси надають широке поле для творчості вчителю. Дякую автору за змістовну статтю.
Владлена Гончарова

В ответ на: Увага!

Владлена Гончарова [Посетитель]
Дякую за цікаву, змістовну інформацію. Погоджуюсь, даний матеріал є дуже актуальним на сьогоднішній день.
Владлена

В ответ на: Увага!

Владлена [Посетитель]
Дякцю за цікаву, змістовну інформацію.
Таїсія Марченко

В ответ на: Вікторія Касьяненко

Таїсія Марченко [Посетитель]
Дякую Вікторії Олександрівні за цікаву та актуальну інформацію. Ваша стаття допоможе підвищувати продуктивність праці вчителя та учнів на уроці. Бажаю Вам творчих успіхів!
Микола Захаренко

В ответ на: Вікторія Касьяненко

Микола Захаренко [Посетитель]
Я давно практикую готувати на уроках у позаурочний час унівські презентації по предметах по історії рідного краю. Але прочитавши Вашу статтю я багато чого відкрив для себе нового і цікавого. Я Вам дякую Вікторія Олександрівна за цікавий і корисний матеріал у Вашій статті. Бажаю успіхів і творчих здобутків.
Микола Захаренко

В ответ на: Лютинська Марина

Микола Захаренко [Посетитель]
Звичайно зробити процес навчання ефективним та захоплюючим може учитель який має бути глибоко обізнаним фахівцем у навчальному предметі, Дійсно перед сучасним педагогом постає потреба у формуванні в учнів компетентностей, які будуть необхідними для успішної реалізації дитини в соціумі.Дуже цікава стаття. Адже без застосування іноваційних технологій домогтися вагомих результатів у навчанні учнів неможливо.Бажаю успіхів у роботі і творчих здобутків.
Людмила Лобач

В ответ на: Вікторія Касьяненко

Людмила Лобач [Посетитель]
Дякую Вам, Вікторіє Олександрівно, за цікаву та корисну статтю. Це сучасний підхід до викладання не лише історії, а й усіх навчальних предметів. Ідеї, викладені у Вашій роботі, я намагаюся використовувати і в управлінській діяльності. Бажаю Вам успіхів, натхнення й творчих звершень!
Н.Котляренко

В ответ на: Світлана Живіцька

Н.Котляренко [Посетитель]
Дякую автору за змістовну статтю, ідеї концепції відкритої освіти є актуальними, бо використання відкритих освітніх ресурсів дає можливість змінити опосередкований навчальний процес на якісно новий.
Фабрицька Оксана Олександрівна

В ответ на: Даниленко Наталія

Фабрицька Оксана Олександрівна [Посетитель]
Якщо говорити про початкову школу, впровадження інформаційно-комп’ютерних технологій у навчально-виховний процес є доцільним і перспективним. Тому я підтримую Наталію Валеріївну. Дякую за цікаву статтю.
Ефективність таких уроків полягає в високій активності дітей, їх працездатності протягом всього уроку. Це забезпечується постійною зміною видів навчальної діяльності. Працюючи з комп'ютером діти легко виконують велику кількість тренувальних вправ.
Світлана Лимар

В ответ на: Ірина Кондратенко, Володимир Демешкевич

Світлана Лимар [Посетитель]
Дякую за цікавий, актуальний матеріал. Інформація є корисною для використання у роботі.
Юлія Стась

В ответ на: Юлія Стась

Юлія Стась [Посетитель]
Дякую, Олено Петрівно, за відгук!
Юлія Стась

В ответ на: Гореленко Інна Леонідівна

Юлія Стась [Посетитель]
Інно Леонідівно, дякую за цікаві сервіси, які стануть у пригоді й філологам!
Юлія Стась

В ответ на: Оксана Курлова

Юлія Стась [Посетитель]
Оксано Михайлівно,вважаю дуже слушною думку про те, що впровадження елементів дистанційної форми навчання в школі є необхідною умовою для досягнення сучасного рівня якості освіти. Поєднання традиційної урочної системи з елементами дистанційного навчання допоможе учневі засвоїти більше матеріалу. Дякую за корисну статтю!
Онищенко В.О.

В ответ на: Даниленко Наталія

Онищенко В.О. [Посетитель]
Використання електронних ресурсів сприяє розвитку логічного мислення, уяви ,розвиває увагу.Спасибі автору статті, що робить акцент на цьому.
Мельник М.Я.

В ответ на: Даниленко Наталія

Мельник М.Я. [Посетитель]
Дякую за цікаву і змістовну статтю. Дійсно, використання нових інформаційних технологій в навчально-виховному процесі є одним з важливих аспектів удосконалення й оптимізації навчального процесу, дозволяє урізноманітнити урок і зробити його більш цікавим та продуктивним, дає змогу реалізувати ідеї розвивального навчання.
Прокопенко Г. М.

В ответ на: Даниленко Наталія

Прокопенко Г. М. [Посетитель]
Підтримую думку Наталії Валеріївни, що використання нових інформаційних технологій в навчально - виховному процесі є одним із важливих аспектів удосконалення й оптимізації учбового процесу. Урізноманітнення прийомів і форм роботи робить урок більш цікавим та продуктивним.
Аеліта Варданян

В ответ на: Даниленко Наталія

Аеліта Варданян [Посетитель]

Надзвичайно зацікавилася матеріалом, який висвітлено у даній статті. Використання сучасних освітніх електронних ресурсів у початковій школі це не просто модно, це вчасно. У практиці навчання молодших школярів дидактичні електронні ресурси набувають особливого значення і здатні сприяти розвитку власних мотивів школяра до навчання, формуванню, удосконаленню й корекції умінь і навичок школярів .Тому, впровадження інформаційно-комп’ютерних технологій у навчально-виховний процес є доцільним і перспективним. Дякую за корисну інформацію.
Ноябрь 2017
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
 << <   > >>
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Поиск

XML ленты


Powered by b2evolution