«Шляхи ефективного впровадження освітніх технологій у загальноосвітніх навчальних закладах»

Последние комментарии

В ответ на: Юлія Стась

Комментарий от: Оксана Курлова

Оксана Курлова

Дякую, Юліє Миколаївно, за статтю. Знаю Ваш потенціал і можливості, тому додам, що перелічені сервіси, це не весь запас Вашої кропіткої, небайдужої праці. Успіхів у подальших звершеннях!

8.06.2017 @ 23:11

В ответ на: Гореленко Інна Леонідівна

Комментарий от: Оксана Курлова

Оксана Курлова

Дякую, Інно Леонідівно! Деякі ресурси ми з Вами на ШМО розглядали, а деякі залишили на наступний навчальний рік! Дякую за ідеї й за сумлінну роботу. На Ваших уроках діти завжди знають, що і для чого вони роблять. І це є основним стимулом. Успіху!

8.06.2017 @ 23:05

В ответ на: Ольга Литвиненко

Комментарий от: Оксана Курлова

Оксана Курлова

Дякую, Ольго Валентинівно! Як завжди доступно, актуально, мотиваційно! Спробуємо!

8.06.2017 @ 23:01

В ответ на: Лютинська Марина

Комментарий от: Олена Калашник

Олена Калашник

Все геніальне - просте. Обов’язково використаю Вашу ідею про QR-квести, пані Марино, на предметному тижні.

8.06.2017 @ 22:17

В ответ на: Тамара Олійник

Комментарий от: Олена Калашник

Олена Калашник

Дійсно, колеги, можливості електронних освітніх ресурсів настільки широкі та глибокі, що в них геть просто потонути в першу чергу вчителю, який все шукає і шукає, вдосконалює і вдосконалюється. Але проблема, звичайно, цікава і актуальна.

8.06.2017 @ 22:13

В ответ на: Марцеліна Пахолівецька

Комментарий от: Олена Калашник

Олена Калашник

Да-а-а, були часи, шановна Марцеліна Володимирівна, коли ми на конференції їздили в Кіровоград за 100-200 км, затрачаючи 2-3 години лише на переїзд в одну сторону. Інтернет-конференції, як і скайп-наради та т.п. - це очевидні переваги комунікаційних технологій при організації методичної роботи з педагогами.

8.06.2017 @ 21:59

В ответ на: Вікторія Касьяненко

Комментарий от: Марина Лютинська

Марина Лютинська

Велике спасибі, Вікторіє Олександрівно, за цінну статтю, яка висвітлила ваші практичні напрацювання та дала нам можливість віртуально побувати у вас на уроках. У своїй роботі теж практикую використання сервісу Prezi, мені особисто він дуже подобається тим, що розробники не зупиняються на досягнутому, а здійснюють постійне оновлення функціональних можливостей ресурсу. Останнє оновлення ресурсу дало можливість створувати 3D background, використати кілька фонів для однієї презентації одночасно - це,дійсно, ще більше підсилює 3D ефект. Велике Вам спасибі, успіхів, наснаги, сил для реалізації творчих задумів, нехай щастить:)))

8.06.2017 @ 21:58

В ответ на: Ганна Скрипка

Комментарий от: Олена Калашник

Олена Калашник

На більшості уроків я використовую редактор тестів MyTestX (це надійніше на уроці - а раптом не стане з’єднання з Інтернетом), але якщо є можливість працюємо у learningapps.org, studystack.com, вправи Міксіке, а testorium.net мене не пропустив як вчителя, master-test.net - не має великих можливостей для математичних знаків і символів (?)
Дякую за статтю - є що опрацьовувати.

8.06.2017 @ 21:37

В ответ на: Лютинська Марина

Комментарий от: Марина Лютинська

Марина Лютинська

Дякую за коментарі, шановні колеги, велике спасибі за схвальні відгуки, радію тому, що даний матеріал для вас був цінним.

8.06.2017 @ 21:35

В ответ на: Ольга Литвиненко

Комментарий от: Марина Лютинська

Марина Лютинська

Велике спасибі, Ольго Валентинівно, за змістовний виступ щодо роботи з освітньою платформою Moodle, а особлива подяка за чітке роз’яснення щодо функціональних можливостей тьютора, адже для мене, як учителя-практика, це дійсно нова роль, адже від правильності побудови дистанційного курсу та роботи тьютора залежать успіхи у навчанні учнів, а це найголовніше. Успіхів Вам, наснаги, творчості та нових цікавих ідей, нехай щастить:)))

8.06.2017 @ 21:27

В ответ на: Ольга Литвиненко

Комментарий от: Олена Калашник

Олена Калашник

Користуючись нагодою, хочу подякувати Ользі Валентинівні та всім педагогам КОІППО, причетним до організації дистанційних трененгів: чітко, конкретно, доступно, результативно - дійсно сприяє самоосвіті педагогів.
До речі, шукала на літо подібні тренінги на сайтах інших ОІППО (Київ, Дніпро, Чернігів, Львів та деякі інші) - не знайшла (або може так шукала?)

8.06.2017 @ 21:20

В ответ на: Ірина Банул

Комментарий от: Олена Калашник

Олена Калашник

Дякую, пані Ірино, за цікавий матеріал. Чи правильно я зрозуміла, що Classroom – пакет сервісів, доступних ТІЛЬКИ навчальним закладам, що приєднались до Google Apps for Education?

8.06.2017 @ 21:15

В ответ на: Вікторія Касьяненко

Комментарий от: Наталія Кузнєцова

Наталія Кузнєцова

Дякую за змістовну, повчальну статтю. Дійсно ефективне використання сервісу Prezi на уроках дозволяє спрямувати форми та методи роботи з учнями у русло творчості, креативності, новаторської діяльності і професійної самоактуалізації. Бажаю, Вам творчих успіхів!

8.06.2017 @ 21:10

В ответ на: Федоришина Марина

Комментарий от: Олена Калашник

Олена Калашник

Дійсно, пані Марино, для здійснення (не організації, а саме втілення у життя з передбаченими результатами) дистанційного навчання потрібно і новітні технічні засоби, і фахівці. Але дуже важливим фактором є бажання, мотивація, самоосвітні уміння і т.ін., тобто відповідні компетентності учнів, студентів, для кого це все організовується. А їх, мабуть, потрібно починати формувати до ДН. Якщо учні будуть готові - вчитель, як винахідник, творець, організатор все організує.

8.06.2017 @ 21:09

В ответ на: Ганна Скрипка

Комментарий от: Марина Лютинська

Марина Лютинська

Дякую, Ганно Володимирівно, за цікаву та дуже цінну статтю. З усіма із перелічених сервісів вже працювала, як на уроках так і в позаурочній діяльності, дійсно вони допомогають учителю ефективно провести оцінювання на різних етапах уроку, чи зайняття гуртка не просто формально, а цікаво та ефективно. Також використовую сервіс EasyTestMaker https://www.easytestmaker.com/ та Proprofs https://www.proprofs.com/, де можна з легкістю створити тестування та цікаві завдання різного рівня складності. Успіхів Вам, наснаги та творчого натхнення:)))

8.06.2017 @ 21:04

В ответ на: Наталія Грязнова

Комментарий от: Олена Калашник

Олена Калашник

Дякую, пані Наталіє, за приклади цікавих веб-квестів. Думаю, Ваші учні із задоволенням взяли участь у них. Ви запрошували до участі лише своїх учнів? Якщо можна, на наступний раз запросіть і нас.
Щодо веб-квестів як форми дистанційного навчання - думаю, що така ігрова форма для дітей основної школи є доступною і цікавою. А якщо по закінченні гри ще й приз …

8.06.2017 @ 20:52

В ответ на: Галина Маргарид

Комментарий от: Олена Калашник

Олена Калашник

У 2014 році у журналі «Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах, №6 була стаття І.Воротнікової “Інформаційно-освітнє середовище для реалізації різних форм навчання в сучасній школі", у якій зроблений досконалий аналіз можливостей використання дистанційних технологій навчання у школі
Позитивний вплив
індивідуальний темп навчання, зручний час та місце, відсутність необхідності відвідувати школу;
інтерес до предмета, банк електронних уроків, корисних посилань;
можливість створення індивідуальної траєкторії навчання, вибір навчальних ресурсів, можливість багаторазового повернення до змісту;
можливість об’єднання з учнями і вчителями з різних куточків України та світу: міжнародні проекти, конференції;
використання ІКТ для розвитку дитини;
економія часу на проїзд, самостійне планування часу та розкладу занять, а можливо і переліку предметів;
можливість вибору іншого вчителя, курсу;
навчання за допомогою різних гаджетів та різноманітної техніки (планшет, ноутбук, мобільних телефон);
розробка електронних освітніх ресурсів під контролем науковців;
гнучкі за часом і формами консультації;
можливість автоматизованого контролю, оцінювання, діагностики проблем засвоєння змісту;
формування та закріплення навичок самостійної роботи у учнів;
розвиток критичного мислення, самореалізації у дітей;
використання провідних освітніх технологій; отримання нових навичок роботи з інформацією;
вимога часу, розвиток інформаційного суспільства в Україні;
формування іміджу школи; партнерство учнів, вчителів, батьків;
можливість використання у «проблемні» періоди (карантин, лікарняний тощо);
ефективна координація діяльності вчителів та оперативне поширення різноманітних повідомлень;
унормування отримання атестату при навчанні за дистанційною формою;
досвід використання безкоштовних міжнародних проектів і програм;
наявність сканованих підручників, електронних засобів навчального призначення;
прийняття Положення про дистанційну форму навчання;
отримання освіти особами з обмеженими можливостями, різними фізичними та розумовими здібностями, майновим та соціальним статусом;
залучення до навчання всіх бажаючих; прозорість у навчанні;
взаємодія та співпраця, демократичний зв’язок «вчитель – учень», «школа – батьки»;
постійне зростання рівня ІКТ-компетентності членів суспільства.

Негативний вплив
відсутність спілкування для заохочення;
необхідність збільшення контролю зі сторони батьків;
домашня атмосфера не завжди сприяє ефективному навчанню та запам’ятовуванню;
невміння навчатися самостійно, без постійної підтримки та стимулювання з боку вчителя;
відсутність мотивації вчителів до створення електронних освітніх ресурсів;
відсутність вимог до змісту дистанційних курсів і навчально-методичного забезпечення;
відсутність методик тьютерства у дистанційному навчанні;
необхідний рівень кваліфікації у вчителів (методика створення електронних навчальних курсів, ІКТ-компетентність);
необхідність постійного навчання ІКТ всіх учасників навчального процесу;
складність побудови електронного уроку з урахуванням індивідуальних потреб і особливостей учнів;
доступ до комп’ютерної техніки в школі та наявність її дома;
опанування роботи з дистанційною платформою;
низька пропускна спроможність мережі під час навчальних чи екзаменаційних телеконференцій;
затрати на програмне і апаратне забезпечення;
наявність широкосмугового доступу, достатньої швидкості зв’язку, необхідних сервісів, мобільних пристроїв, що забезпечують відсутність обмежень у часі й просторі;
відсутність можливості негайного практичного застосування отриманих знань із наступним обговоренням питань, що виникли, з викладачем і роз’яснення ситуації на конкретних прикладах;
організація безкоштовної експертизи е-контенту;
перевантаження дитини;
збільшення навантаження на вчителів;
«старіння» комп’ютерної техніки, наявної в закладі;
недостатність досвідчених викладачів, здатних працювати з новітніми технологіями дистанційного навчання;
недостатність очного спілкування;
ідентифікація дистанційних учнів;
оцінювання творчих завдань;
відсутність нормативної бази щодо оплати праці вчителів;
відсутність єдиних науково-обгрунтованих рекомендацій зі створення уроків для дистанційного навчання;
залежність якості навчання від матеріально-технічного забезпечення навчального закладу

Як бачимо кількість “за” і “проти” майже однакова і з того часу мало що змінилось. Сподіваюсь: обирати НАМ.

8.06.2017 @ 20:33

В ответ на: Ірина Банул

Комментарий от: Хомко Олена Петрівна

Хомко Олена Петрівна

Дякую Вам, Ірино, за змістовну статтю. Погоджуюся з думкою про зручність даного сервісу для роботи вчителя та учнів.Ваша стаття буде корисною для вчителів, які зацікавилися хмарними технологіями та не бояться нового, творчо ставляться до своєї роботи.Ще раз дякую!

8.06.2017 @ 20:29

В ответ на: Оксана Курлова

Комментарий от: Олена Калашник

Олена Калашник

Дякую, пані оксано, за доступ до конкретних прикладів організації дистанційного навчання. Відчувається Ваша небайдужість до методичної роботи та розуміння освітніх інновацій. Сподіваюсь, що запропоновані Вами ресурси старшокласники використали з цікавістю та користю.

8.06.2017 @ 20:06

В ответ на: Даниленко Наталія

Комментарий от: Тетяна Корж

Тетяна Корж

Впровадження ІКТ на уроках в початковій школі - це необхідність, а не привілея.Учні пізнають навколишній світ за допомогою всіх органів почуттів. Проте, основними каналами отримання інформації є зорові аналізатори.
Система “вухо-мозок” пропускає за секунду 50 одиниць інформації, а система “око-мозок” – 500. Тому невипадково, що 90 відсотків всієї інформації учні отримують за допомогою зору, а 10 відсотків за допомогою слуху. “Краще один раз побачити, ніж 100 разів почути” - так говорить досить актуальне прислів’я.
Велика подяка автору статті, Наталії Валеріївні, за розкриття важливої теми сьогодення у сучасній школі.

8.06.2017 @ 19:49