Шляхи ефективного впровадження квест-технологій


ІННОВАЦІЙНІ ФОРМИ РОБОТИ У ФОРМУВАННІ ЖИТТЄВИХ ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНИХ КОМПЕТЕНЦІЙ УЧНІВ

Аман Ірина Семенівна, вчитель інформатики та математики  Знам'янської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату I-III ступенів Кіровоградської обласної ради


ТЕХНОЛОГІЯ «ВЕБ-КВЕСТ» НА УРОКАХ ФІЗИКИ

Бондарєва Неля Петрівна, вчитель Іскрівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Петрівської районної ради Кіровоградської області


Web-квест як засіб розвитку дослідницьких умінь і навичок та ікт компетентностей на уроках української мови і літератури

Бугайова Наталія Анатоліївна, вчитель української мови і літератури Новопразької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №2 Олександрійської районної ради


 

КВЕСТ-ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ СЛОВЕСНОСТІ

Злочевська Наталія Володимирівна, вчитель української мови та літератури загальноосвітнього навчального закладу I-II ступенів №8 Олександрійської міської ради Кіровоградської області


ОСВІТНІЙ ВЕБ-КВЕСТ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОГО РЕСУРСУ ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ

Лазарєва Тетяна Валентинівна, вчитель хімії та біології Знам'янської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату I-III ступенів Кіровоградської обласної ради


Шляхи ефективного впровадження квест-технологій

Личко Олена Володимирівна, вчитель Добровеличківської загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 Добровеличківської районної державної адміністрації Кіровоградської області


 Шляхи ефективного впровадження квест-технологій

Мосієнко Тамара Володимирівна, вчитель математики Новостародубської загальноосвітньої школи I-III ступенів Петрівської районної ради Кіровоградської області


ВПРОВАДЖЕННЯ КВЕСТ-ТЕХНОЛОГІЇ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ

Олійник Ольга Миколаївна, вчитель математики Устинівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Устинівської районної державної адміністрації Кіровоградської області