Особливості впровадження інтернет-технологій у навчально-виховному процесі та у професійній діяльності педагога

 

ВПРОВАДЖЕННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС

Аркан Катерина Володимирівна,  вчитель Добровеличківської загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 Добровеличківської районної державної адміністрації Кіровоградської області


 

ЕЛЕМЕНТИ ІННОВАЦІЙНИХ ФОРМ РОБОТИ ТА ТЕХНОЛОГІЇ

Бойко Людмила Борисівна, вчитель української мови та літератури комунального закладу "Навчально-виховне об'єднання №6 "Спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів, центр естетичного виховання "Натхнення" Кіровоградської міської ради Кіровоградської області"


ЕЛЕМЕНТИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ОКРЕМИХ РОЗДІЛІВ КУРСУ ФІЗИКИ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ

Бузько Вікторія Леонідівна, вчитель фізики комунального закладу "Навчально-виховне об'єднання №6 "Спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів, центр естетичного виховання "Натхнення" Кіровоградської міської ради Кіровоградської області"


 

ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У СІЛЬСЬКІЙ ШКОЛІ

Вдовиченко Марія Василівна, вчитель англійської мови загальноосвітньої школи I-III ступенів с. Чемерпіль Гайворонського району Кіровоградської області


Інформаційні знання та навички – як невід’ємна  складова  освіченості українського педагога

Гресько Аліна Олександрівна, вчитель Рівнянської загальноосвітньої школи I-III ступенів №7 Новоукраїнської районної ради Кіровоградської області


ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОГРАФІКИ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ

Гутнєва Світлана Володимирівна, заступник директора з навчально-виховної роботи загальноосвітнього навчального закладу I-III ступенів №15 Олександрійської міської ради Кіровоградської області


Використання інтерактивної дошки на уроках фізики

Гущина Ірина Володимирівна, вчитель фізики та математики Новостародубської загальноосвітньої школи I-III ступенів Петрівської районної ради Кіровоградської області


Розвиток професійної компетентності вчителя шляхом участі у методичному проекті «Інформаційне та методичне забезпечення навчально-виховного процесу»

Даценко Олександр Васильович, методист методичного кабінету відділу освіти Олександрійської районної державної адміністрації


 Використання ІКТ на уроках літератури – шлях до підвищення рівня знань учнів

Дишлова Ірина Леонідівна, вчитель російської мови та світової літератури Компаніївської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Компаніївської районної державної адміністрації Кіровоградської області


Використання Інтернет - ресурсів на уроках суспільного циклу

Дудник Неля Вікторівна, вчитель історії Володимирівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Петрівської районної ради Кіровоградської області


 

ОВОЛОДІННЯ ПЕДАГОГАМИ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЯМИ: ПРАКТИЧНИЙ АСПЕКТ

Калашник Олена Анатоліївна, заступник директора з навчально-методичної роботи Добровеличківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату I-III ступенів Кіровоградської обласної ради


ВПРОВАДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Клименко Тетяна Олександрівна, заступник директора з навчально-виховної роботи Шишкинської загальноосвітньої школи I-III ступенів Новоукраїнської районної ради Кіровоградської області


ВИКОРИСТАННЯ ХМАРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ

Короп Олена Олександрівна, вчитель математики та інформатики Великовисківської загальноосвітньої школи I-III ступенів Маловисківської районної ради Кіровоградської області 


ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА У 5 КЛАСІ

Красножон Оксана Вікторівна, вчитель біології та хімії загальноосвітньої школи I-III ступенів с. Солгутове Гайворонського району Кіровоградської області


Основні принципи впровадження дистанційного навчання в загальноосвітніх навчальних закладах

Литвиненко Ольга Валентинівна, методист НМЛ інформатики та інформаційних технологій навчання комунального закладу "Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлиського"


ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ – ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ КОНТРОЛЮ

Луговська Світлана Олександрівна, директор Рівнянської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Новоукраїнської районної ради Кіровоградської області


МІСЦЕ ОСВІТНЬОГО ВЕБ-РЕСУРСУ (БЛОГУ) У  ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ-СЛОВЕСНИКА

Луньова Наталія Вікторівна, вчитель світової літератури, української мови та літератури Оникіївської загальноосвітньої школи I-IІI ступенів Маловисківської районної ради Кіровоградської області


ВИКОРИСТАННЯ КАРТ ЗНАНЬ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ

Лютинська Марина Олександрівна, вчитель інформатики загальноосвітньої школи І-ІІІ ст. с. Солгутове, керівник гуртка «Обчислювальної техніки» Гайворонського районного Центру дитячої та юнацької творчості


ВПРОВАДЖЕННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ХІМІЇ ТА БІОЛОГІЇ

Макаренко Ірина Анатоліївна, вчитель хімії та біології комунального закладу "Навчально-виховне об'єднання природничо-економіко-правовий ліцей - спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №8 - позашкільний центр Кіровоградської міської ради Кіровоградської області"


ПРО ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ

Мєх Сергій Анатолійович, вчитель математики та інформатики загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 м. Гайворон Кіровоградської області


ПРОВЕДЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ ЗА ДОПОМОГОЮ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ

Нагорний Вадим Олександрович, вчитель математики та інформатики Аджамської загальноосвітньої школи I-III ступенів Кіровоградської районної державної адміністрації Кіровоградської області


ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

Панов Геннадій Олександрович, Панова Алла Миколаївна, вчителі української мови та літератури Великовисківської загальноосвітньої школи I-III ступенів Маловисківської районної ради Кіровоградської області


ВИКОРИСТАННЯ GOOGLE-MAPS У НАВЧАННІ ГЕОГРАФІЇ

Пасхал Галина Петрівна, вчитель географії Добровеличківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату I-III ступенів Кіровоградської обласної ради


ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ БЛОГ-ТЕХНОЛОГІЙ. ВБУДОВУВАННЯ ОБ’ЄКТІВ

Погрібняк Ольга Сергіївна, вчитель фізики Знам'янської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату I-III ступенів Кіровоградської обласної ради


З ДОСВІДУ РОБОТИ ПО ФОРМУВАННЮ ІНФОРМАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ

Правий Віктор Павлович, директор Користівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені А.П. Гайдара Олександрійської районної ради Кіровоградської області


Особливості впровадження Інтернет-технологій

Романич Наталія Василівна, методист районного методичного кабінет відділу освіти Маловисківської районної державної адміністрації


Особливості впровадження інтернет-технологій у навчально-виховному процесі та у професійній діяльності педагога

Шаповал Ніна Михайлівна, заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель української мови Вершино-Кам'янського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа I-III ступенів - дошкільний навчальний заклад" Новгородківської районної ради Кіровоградської області


ВІРТУАЛЬНІ ФОРМИ РОБОТИ–КРОК ДО ПРОФЕСІЙНОГО ЗРОСТАННЯ ПЕДАГОГА

Шведенко Людмила Олександрівна, методист районного методичного кабінету відділу освіти Маловисківської районної державної адміністрації


ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ВЧИТЕЛЯМИ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ РІЗНИХ ТИПІВ

Швець Анна Олегівна, вчитель фізики комунального закладу "Навчально-виховне об'єднання природничо-економіко-правовий ліцей - спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №8 - позашкільний центр Кіровоградської міської ради Кіровоградської області"


ОСОБЛИВОСТІ  ВПРОВАДЖЕННЯ  ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ  У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ  ПРОЦЕСІ  ТА  У  ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ  ПЕДАГОГА

Шило Оксана Анатоліївна, вчитель комунального закладу "Навчально-виховне об'єднання №32 "Спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів, позашкільний центр "Школа мистецтв" Кіровоградської міської ради Кіровоградської області"


 Використання «хмарок тегів» на уроках географії

Юрченко Вікторія Вікторівна, вчитель географії Знам'янської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату I-III ступенів Кіровоградської обласної ради