Шляхи ефективного впровадження проектних-технологій

 

 

ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ 

Абажей Людмила Ігорівна, методист з початкової освіти методичного кабінету відділу освіти Вільшанської районної державної адміністрації


 ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 

Арута Валентина Миколаївна, Рибалко Лариса Олександрівна, вчителі початкових класів Лісівського навчально-виховного комплексу "загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів - дошкільний навчальний заклад" Олександрівської районної ради Кіровоградської області


 ПРОЕКТА ТЕХНОЛОГІЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ

Багдасарян Ірина Михайлівна, вчитель англійської мови Вільшанської загальноосвітньої школи I-III ступенів Вільшанської районної ради Кіровоградської області


  РОЛЬ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ

Боженко Юлія Володимирівна, вчитель Свердловської загальноосвітньої школи I-II ступенів Бобринецької районної ради Кіровоградської області


РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Васильченко Тетяна Володимирівна, вчитель інформатики та фізики Луганська загальноосвітня школа I-III ступенів Петрівської районної ради Кіровоградської області


 МЕТОД ПРОЕКТІВ –  ЕФЕКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ  ШКОЛЯРІВ

Вікторіна Олена Миколаївна, старший викладач кафедри теорії і методики середньої освіти комунального закладу "Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського"


 ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ В УМОВАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Демешкевич Володимир Андрійович, практичний психолог загальноосвітньої школи ІI-III ступенів №10 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області


 ШЛЯХИ ЕФЕКТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВЧИТЕЛЯМИ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Доброва Оксана Іванівна, завідувач районного методичний кабінет відділу освіти Вільшанської районної державної адміністрації


 ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ СЕЛА СОЛГУТОВЕ ГАЙВОРОНСЬКОГО РАЙОНУ

Захаренко Микола Сергійович, директор загальноосвітньої школи I-III ступенів с. Солгутове Гайворонського району Кіровоградської області


 ПРОЕКТНА ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ПРИРОДОЗНАВСТВА В 5 КЛАСІ

Злочевський Андрій Миколайович, вчитель географії загальноосвітнього навчального закладу I-II ступенів №8 Олександрійської міської ради Кіровоградської області


 З ДОСВІДУ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В УМОВАХ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ

Іщенко Юрій В'ячеславович, вихователь Добровеличківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату I-III ступенів Кіровоградської обласної ради


 ОСНОВНІ ЕТАПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ  

Калмикова Ірина Вадимівна, вчитель біології та екології Новостародубської загальноосвітньої школи I-III ступенів Петрівської районної ради Кіровоградської області


 ШЛЯХИ ЕФЕКТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Калюта Валентина Олександрівна, заступник директора з виховної роботи Користівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені А.П. Гайдара Олександрійської районної ради Кіровоградської області


 Шляхи ефективного впровадження проектних технологій

Каплун Людмила Анатоліївна, вчитель початкових класів Петрівської загальноосвітньої школи І ступеня


 ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Кливняк Людмила Володимирівна, вчитель початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с.Чемерпіль Гайворонського району Кіровоградської області


 ПРОЕКТ ЯК ОСОБЛИВИЙ ВИД ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДЫЯЛЬНОСТЫ УЧНІВ

Кругляк Олександра Іванівна, вчитель історії Рівнянської загальноосвітньої школи I-III ступенів №7 Новоукраїнської районної ради Кіровоградської області


 ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ

Курапова Олена Воліївна, вчитель української мови та літератури Цвітненського навчально-виховного комплексу "загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів - дошкільний навчальний заклад" Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області


 ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 

Лікаренко Валентина Пилипівна, вчитель англійської мови Митрофанівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа I-III ступенів - дошкільний навчальний заклад" Новгородківської районної ради Кіровоградської області


 ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ НА УРОЦІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 

Любезна Ірина Василівна, вчитель англійської мови Глинської загальноосвітньої школи I-III ступенів Світловодської районної державної адміністрації Кіровоградської області


 З ДОСВІДУ ПРОВЕДЕННЯ ШКІЛЬНОГО ФЕСТИВАЛЮ ПРОЕКТІВ «ВСЕ ПОЧИНАЄТЬСЯ З МАЛОГО»

Мельниченко Олена Дмитрівна, заступник директора з виховної роботи Добровеличківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату I-III ступенів Кіровоградської обласної ради


 СУЧАСНІ ПІДХОДИ ЕФЕКТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНОЇ-ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС

Миколенко Аліна Володимирівна, вчитель математики, фізики та астрономії Плетеноташлицької загальноосвітньої школи I-IІI ступенів Маловисківської районної ради Кіровоградської області


 «ШЛЯХИ ЕФЕКТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТА КВЕСТ ТЕХНОЛОГІЙ»  

«ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ – РЕСУРСІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ І В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС»

Мітякова Ольга Леонідівна, вчитель англійської мови Балахівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Петрівської районної ради Кіровоградської області


 МЕТОД ПРОЕКТІВ У ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА

Небеленчук Ірина Олександрівна, старший викладач кафедри теорії і методики середньої освіти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського»


 МЕТОД ПРОЕКТІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ  

Подкопаєва Світлана Володимирівна, вчитель початкових класів Олександрівського навчально-виховного комплексу №3 "загальноосвітній навчальний заклад I-IIІ ступенів -дошкільний навчальний заклад" Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області


«ШЛЯХИ ЕФЕКТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ»

Пономаренко Тетяна Вікторівна, вчитель англійської мови Цвітненського навчально-виховного комплексу "загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів - дошкільний навчальний заклад" Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області


  ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЗА МЕТОДОМ ПРОЕКТІВ

Скрипка Ганна Володимирівна, старший викладач кафедри теорії і методики середньої освіти комунального закладу "Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлиського"


 «ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ НА УРОКАХ СЛОВЕСНОСТІ: ДАНИНА МОДІ ЧИ НЕОБХІДНІСТЬ»

Тимошенко Людмила Василівна, вчитель української мови та літератури Цукрозаводського навчально-виховного комплексу Олександрійської районної ради Кіровоградської області


 ШЛЯХИ  ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ

 Ткаченко Віктор Григорович, вчитель трудового навчання Великовисківської загальноосвітньої школи I-III ступенів Маловисківської районної ради Кіровоградської області


 МЕТОД ПРОЕКТІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ТА В  ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС

Ткаченко Людмила Леонідівна, учитель математики Бобринецької загальноосвітньої школи I-III ступенів №5 імені П.П. Шумилова Бобринецької районної ради Кіровоградської області


 ШЛЯХИ  ЕФЕКТИВНОГО  ВПРОВАДЖЕННЯ  ПРОЕКТНИХ  ТЕХНОЛОГІЙ

Токарєва Наталія Миколаївна, вчитель початкових класів Користівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені А.П. Гайдара Олександрійської районної ради Кіровоградської області


 ШЛЯХИ ЕФЕКТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ 

Трехлєб Тетяна Анатоліївна, вчитель англійської мови Верблюзького навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа I-II ступенів - дошкільний навчальний заклад" Новгородківської районної ради Кіровоградської області


 МОЯ МАЛЕНЬКА ВЕЛИКА БАТЬКІВЩИНА  

Устюжаніна Олена Вікторівна, вчитель історії та правознавства Добровеличківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату I-III ступенів Кіровоградської обласної ради


 ШЛЯХИ ЕФЕКТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ  

Федотова Тетяна Вікторівна, вчитель біології, географії комунального закладу "Навчально-виховне об'єднання №32 "Спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів, позашкільний центр "Школа мистецтв" Кіровоградської міської ради Кіровоградської області"


 ШЛЯХИ ЕФЕКТИВНОГО  ВПРОВАДЖЕННЯ  ПРОЕКТНИХ  ТЕХНОЛОГІЙ

Хрієнко Інна Валеріївна, вчитель початкових класів Користівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені А.П. Гайдара Олександрійської районної ради Кіровоградської області


 ПРОЕКТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК КОМПОНЕНТ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ФІЗИКИ ТА МАТЕМАТИКИ

Худа Неля Миколаївна, вчитель математики загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с.Чемерпіль Гайворонського району  Кіровоградської області


 ШЛЯХИ ЕЕКТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМАТІ ШКІЛЬНОЇ КІНОСТУДІЇ 

Черкас Сергій Степанович, вчитель історії, практичний психолог Новгородківського навчально-виховного комплексу "загальноосвітня школа I-IІI ступенів з поглибленим вивченням предметів - центр довузівської підготовки" Новгородківської районної ради Кіровоградської області


 ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ОПЕРАТОРІВ КОМП?ЮТЕРНОГО НАБОРУ

Юрченко Тетяна Михайлівна, вчитель Гайворонського міжшкільного навчально-виробничого комбінату