Секція - 3
Шляхи ефективного впровадження проектних-технологій
ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
Абажей Людмила Ігорівна, методист з початкової освіти методичного кабінету відділу освіти Вільшанської районної державної адміністрації
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Арута Валентина Миколаївна, Рибалко Лариса Олександрівна, вчителі початкових класів Лісівського навчально-виховного комплексу "загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів - дошкільний навчальний заклад" Олександрівської районної ради Кіровоградської області
ПРОЕКТА ТЕХНОЛОГІЯ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ
Багдасарян Ірина Михайлівна, вчитель англійської мови Вільшанської загальноосвітньої школи I-III ступенів Вільшанської районної ради Кіровоградської області
РОЛЬ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ
Боженко Юлія Володимирівна, вчитель Свердловської загальноосвітньої школи I-II ступенів Бобринецької районної ради Кіровоградської області
РОЗВИТОК ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Васильченко Тетяна Володимирівна, вчитель інформатики та фізики Луганська загальноосвітня школа I-III ступенів Петрівської районної ради Кіровоградської області
МЕТОД ПРОЕКТІВ – ЕФЕКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ ШКОЛЯРІВ
Вікторіна Олена Миколаївна, старший викладач кафедри теорії і методики середньої освіти комунального закладу "Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського"
ОСОБЛИВОСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ В УМОВАХ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
Демешкевич Володимир Андрійович, практичний психолог загальноосвітньої школи ІI-III ступенів №10 Кіровоградської міської ради Кіровоградської області
ШЛЯХИ ЕФЕКТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВЧИТЕЛЯМИ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ
Доброва Оксана Іванівна, завідувач районного методичний кабінет відділу освіти Вільшанської районної державної адміністрації
Захаренко Микола Сергійович, директор загальноосвітньої школи I-III ступенів с. Солгутове Гайворонського району Кіровоградської області
Злочевський Андрій Миколайович, вчитель географії загальноосвітнього навчального закладу I-II ступенів №8 Олександрійської міської ради Кіровоградської області
З ДОСВІДУ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ В УМОВАХ ГРУПИ ПРОДОВЖЕНОГО ДНЯ
Іщенко Юрій В'ячеславович, вихователь Добровеличківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату I-III ступенів Кіровоградської обласної ради
ОСНОВНІ ЕТАПИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЕКТУВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ
Калмикова Ірина Вадимівна, вчитель біології та екології Новостародубської загальноосвітньої школи I-III ступенів Петрівської районної ради Кіровоградської області
ШЛЯХИ ЕФЕКТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Калюта Валентина Олександрівна, заступник директора з виховної роботи Користівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені А.П. Гайдара Олександрійської районної ради Кіровоградської області
Шляхи ефективного впровадження проектних технологій
Каплун Людмила Анатоліївна, вчитель початкових класів Петрівської загальноосвітньої школи І ступеня
ПРОЕКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Кливняк Людмила Володимирівна, вчитель початкових класів загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с.Чемерпіль Гайворонського району Кіровоградської області
ПРОЕКТ ЯК ОСОБЛИВИЙ ВИД ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДЫЯЛЬНОСТЫ УЧНІВ
Кругляк Олександра Іванівна, вчитель історії Рівнянської загальноосвітньої школи I-III ступенів №7 Новоукраїнської районної ради Кіровоградської області
ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ
Курапова Олена Воліївна, вчитель української мови та літератури Цвітненського навчально-виховного комплексу "загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів - дошкільний навчальний заклад" Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області
ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Лікаренко Валентина Пилипівна, вчитель англійської мови Митрофанівського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа I-III ступенів - дошкільний навчальний заклад" Новгородківської районної ради Кіровоградської області
ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ НА УРОЦІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Любезна Ірина Василівна, вчитель англійської мови Глинської загальноосвітньої школи I-III ступенів Світловодської районної державної адміністрації Кіровоградської області
З ДОСВІДУ ПРОВЕДЕННЯ ШКІЛЬНОГО ФЕСТИВАЛЮ ПРОЕКТІВ «ВСЕ ПОЧИНАЄТЬСЯ З МАЛОГО»
Мельниченко Олена Дмитрівна, заступник директора з виховної роботи Добровеличківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату I-III ступенів Кіровоградської обласної ради
СУЧАСНІ ПІДХОДИ ЕФЕКТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНОЇ-ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПРОЦЕС
Миколенко Аліна Володимирівна, вчитель математики, фізики та астрономії Плетеноташлицької загальноосвітньої школи I-IІI ступенів Маловисківської районної ради Кіровоградської області
«ШЛЯХИ ЕФЕКТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТА КВЕСТ ТЕХНОЛОГІЙ»
«ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРНЕТ – РЕСУРСІВ НА УРОКАХ ФІЗИКИ І В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС»
Мітякова Ольга Леонідівна, вчитель англійської мови Балахівської загальноосвітньої школи I-III ступенів Петрівської районної ради Кіровоградської області
МЕТОД ПРОЕКТІВ У ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГА
Небеленчук Ірина Олександрівна, старший викладач кафедри теорії і методики середньої освіти комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського»
МЕТОД ПРОЕКТІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Подкопаєва Світлана Володимирівна, вчитель початкових класів Олександрівського навчально-виховного комплексу №3 "загальноосвітній навчальний заклад I-IIІ ступенів -дошкільний навчальний заклад" Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області
«ШЛЯХИ ЕФЕКТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ»
Пономаренко Тетяна Вікторівна, вчитель англійської мови Цвітненського навчально-виховного комплексу "загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів - дошкільний навчальний заклад" Олександрівської районної державної адміністрації Кіровоградської області
ВИКОРИСТАННЯ МОБІЛЬНИХ ПРИСТРОЇВ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ЗА МЕТОДОМ ПРОЕКТІВ
Скрипка Ганна Володимирівна, старший викладач кафедри теорії і методики середньої освіти комунального закладу "Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлиського"
«ВИКОРИСТАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ НА УРОКАХ СЛОВЕСНОСТІ: ДАНИНА МОДІ ЧИ НЕОБХІДНІСТЬ»
Тимошенко Людмила Василівна, вчитель української мови та літератури Цукрозаводського навчально-виховного комплексу Олександрійської районної ради Кіровоградської області
ШЛЯХИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ
Ткаченко Віктор Григорович, вчитель трудового навчання Великовисківської загальноосвітньої школи I-III ступенів Маловисківської районної ради Кіровоградської області
МЕТОД ПРОЕКТІВ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ ТА В ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС
Ткаченко Людмила Леонідівна, учитель математики Бобринецької загальноосвітньої школи I-III ступенів №5 імені П.П. Шумилова Бобринецької районної ради Кіровоградської області
ШЛЯХИ ЕФЕКТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Токарєва Наталія Миколаївна, вчитель початкових класів Користівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені А.П. Гайдара Олександрійської районної ради Кіровоградської області
ШЛЯХИ ЕФЕКТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ
Трехлєб Тетяна Анатоліївна, вчитель англійської мови Верблюзького навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа I-II ступенів - дошкільний навчальний заклад" Новгородківської районної ради Кіровоградської області
МОЯ МАЛЕНЬКА ВЕЛИКА БАТЬКІВЩИНА
Устюжаніна Олена Вікторівна, вчитель історії та правознавства Добровеличківської спеціалізованої загальноосвітньої школи-інтернату I-III ступенів Кіровоградської обласної ради
ШЛЯХИ ЕФЕКТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ
Федотова Тетяна Вікторівна, вчитель біології, географії комунального закладу "Навчально-виховне об'єднання №32 "Спеціалізована загальноосвітня школа I-III ступенів, позашкільний центр "Школа мистецтв" Кіровоградської міської ради Кіровоградської області"
ШЛЯХИ ЕФЕКТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
Хрієнко Інна Валеріївна, вчитель початкових класів Користівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені А.П. Гайдара Олександрійської районної ради Кіровоградської області
ПРОЕКТНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК КОМПОНЕНТ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОКАХ ФІЗИКИ ТА МАТЕМАТИКИ
Худа Неля Миколаївна, вчитель математики загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів с.Чемерпіль Гайворонського району Кіровоградської області
ШЛЯХИ ЕЕКТИВНОГО ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФОРМАТІ ШКІЛЬНОЇ КІНОСТУДІЇ
Черкас Сергій Степанович, вчитель історії, практичний психолог Новгородківського навчально-виховного комплексу "загальноосвітня школа I-IІI ступенів з поглибленим вивченням предметів - центр довузівської підготовки" Новгородківської районної ради Кіровоградської області
ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ОПЕРАТОРІВ КОМП?ЮТЕРНОГО НАБОРУ
Юрченко Тетяна Михайлівна, вчитель Гайворонського міжшкільного навчально-виробничого комбінату